mys!

igår ringde dessan och berättade att hon blivit moster till en liten Nelia, åh så mysigt! ..Nelia kommer förmodligen vara en av de sötaste ungarna någon skådat, men det får jag förstås ha osagt till jag sett henne. ;) en underbar liten nyhet i alla fall!
annars spenderades förmiddagen igår i skolan med en föreläsning om hur vi ska hitta litteratur och allt annat vi kan använda oss av i vårt uppsatsskrivande, en föreläsning som var allt annat än spännande. men, men.. lite givande var det säkert, fast det inte kändes så... efteråt traskade jag och linnéa på stan en sväng, jag hittade det jag sökte - en present till fina tessan som fyllde igår och som vi ska fira på lördag. =) dessutom hittade jag nog världens godaste herrparfym, jean paul gaultier ligger nästan i lä och då luktar det gott ska jag säga! mmmums!

nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det är dags för föreläsning.

Kommentarer
Postat av: Dessan

Vilken doft? :)

Postat av: Linnéa

Haha morgonpigg Emma! Jag var uppe vid 7 fast jag somnade så sent, så jag undrar lite samma som du, varför är jag uppe?

2009-01-23 @ 07:47:00
URL: http://wikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback