pustar ut!

jag skickade iväg början på uppsatsen nu vid fem, så jäkla skönt!
oavsett om det känns helt hundra eller inte så är det bara skönt att ha fått iväg något att få respons på. visar det sig senare att jag vill skriva om någonting annat, ja då får det vara så..
det här är en början och ja, det känns bra!

tack ni som hjälpte mig på slutet, haha ^^

snart kommer älsklingen hem och då blir det en välförtjänt middag med efterrätt och mumsigt vin. det kan inte bli så mycket bättre tror jag, i alla fall som det känns just nu. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas uppsatsen går bra!!! är allt bra med er annars? var ju verkligen 100 år sen vi träffades eller pratade.. :-( kram

Postat av: Therese

Tack gumman!!

Hoppas ni oxå har haft en trevlig kväll.

Du fick mitt sms ida va?? ;)

Kram!!

2009-01-17 @ 23:29:53
URL: http://theresan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback