typ

jag skriver inte på mitt pm. jag borde sitta här och knappra i ett worddokument i stället för i ett nytt blogginlägg. jag vet inte varför jag inte bara skriver. det är inte för att det är svårt, för det är det inte, jag behöver bara skriva rubriker, stycken och några snajsiga formuleringar tills jag känner mig klar (eller gränsen för antalet sidor är nådd..) nej, det svåra är att börja.
..men jag har ju heeela helgen på mig.

annars är det väl sisådär, jag snörvlar och är allmänt hängig, vilket kanske påverkar att motivationen är som bortblåst. troligtvis. men jag kommer  nog rycka upp mig snart, precis som jag gjorde igår, då röck jag upp mig ett par timmar och fick faktiskt någonting gjort. imorgon däremot vet jag att jag inte har något val, då ska jag skriva vare sig jag har motivation eller inte, för på söndag vill jag inte skriva, då vill jag umgås med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback