liten uns av..

..frustration. men ändå inte. är ändå lugn, nästan för lugn. lugnare än vad jag borde vara kanske? men kanske lika bra det, snart kommer paniken att fylla kroppen igen, det vet jag ju.. så kanske är det lika bra att ta till vara på det här? jag vet inte, men jag försöker ta det för vad det är och vara just lugn. lugnet före stormen, precis så tror jag att det är.

hursomhelst så har jag precis sprungit av mig lite energi, lika skönt som vanligt! illa att jag inte gör det oftare, det där med att göra det varje dag verkar inte fungera av någon anledning, ibland kommer andra saker emellan på något konsigt vis och vänster.. men, men =)

nu ska jag äta upp min fruktsallad som är blandad med fil och lite müsli. hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Maria

mums, fruktsallad! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback