lovely people

åh så många fina människor jag har omkring mig, smått otroligt att jag har det så bra.. eller kanske inte? men, men jag ska inte börja överanalysera nåt nu Heléne, jag lovar ;) jag vill mest bara säga att jag mår så bra just nu, trots magontet som förföljt mig hela dagen. men det har liksom inte spelat någon roll, för en annan underbar känsla har infunntit sig idag och varit mycket starkare än det där jäkla ontet jag dras med så ofta, så himla underbart!

dagen har spenderats i skolan på ett seminarium som var tristare än tristast, men med lite humor och en hel del flum så går det ju att piffa till det mesta, haha. sen blev det en tripp på stan med mina två underbaringar linsan och christine innan jag cyklade hemåt och förberedde mig för intervjun. eller ja, jag hann inte förbereda mig så mycket, jag fixade här hemma med allt som kommit med posten och sådär.. och så hade det kommit blommor som stod och väntade på mig utanför dörren, från finaste pappa! hade även fått en del kort och sådär som jag blev superglad för!

ikväll var det meningen att det skulle ha käkats ute med två andra underbaringar, nämligen maria och dessan, men så blev det inte då maria tyvärr inte hann. MEN desto bättre på ett annat sätt för då blir det av imorgon och då kan både linsan och tommy följa med också, supermysigt!

så, kort och gott (eller ja, ganska långt) så har jag en sån underbar känsla i kroppen och det är tack vare er och så klart för att solen har lyst hela dagen! ^^

Kommentarer
Postat av: Heléne

=) ta med dig samma känsla imorgon! njut av vädret lets hopa att de håller i sig fina fina vårvädret.. o av människorna o av livet!

kramkram!

Postat av: Linnéa

Awww <3

2009-03-19 @ 12:24:19
URL: http://wikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback