pure

mötte dessan för en mysig lunch på sylvia tidigare, åt världens godaste räksallad! muuums! senare hämtade tessan upp oss för att åka vidare till ica ekängen för storhandling och ja, det blev det verkligen! får passa på när någon snäll själ med bil  är med. =) hursomhelst så är det nu ganska fullt i kyl, frys och andra skåp vilket känns bra! tack tessan! ikväll hade jag planer på att joina dessan och co på förfest, men nej.. även linnéa hade bjudit med mig på en tur till katrineholm, men jag känner mig grå och trist så det får bli en annan gång. nästa helg är det ju fest hos elin, så sparar mig tills dess, hehe!

får bli en lugn kväll, mitt huvud känns dessutom inte på topp.. tror det är nacken som spökar. =/
älsklingen kommer inte hem än på ett par timmar, så jag får roa mig bäst jag kan på egen hand.  hoppas ni får en suverän kväll i alla fall! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback