seg

jäklars vad seg jag är! ..och jag har ändå vilat närmare två timmar idag. =/
nu tänkte jag mysa till det i soffan med tända ljus och engelska artiklar, hur mysigt det nu kan bli på en skala? men, men jag får ju försöka!

i förmiddags blev det i alla fall en promenad med linsan, det var väldigt skönt även om det var jäkligt kallt! jag frös i alla fall större delen av promenaden av någon anledning.. kanske hänger det ihop med att jag är hängig, kanske har jag nåt skit i kroppen. jaja, skönt med promenad i alla fall och mysigt att solen har tittat fram en hel del idag, mer sånt! =)

nej soffan och plugg var det ja... eller nej först en snabbis till affären.. mjölken är slut - som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha oj såg inte din kommentar förrän nu! ja men absolut, jag kan gå flera dagar :D haha! man måste ju ut för att palla med plugget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback