snödroppar

i malmö har det tydligen tittat upp snödroppar, vet ni hur avundsjuk jag är på det? väldans - för jag älskar det där första ögonblicket varje vår då jag ser de allra första snödropparna. då är det liksom på g, då är det inte långt kvar innan träden får små musöron till löv och allt snart sprudlar, lovely!

hursomhelst. idag har jag vart i skolan en sväng, seminarim var vad som gällde och det gick bra och var ganska givande, det är alltid intressant att lyssna på de andras tankar och funderingar. nu är det helg igen och jag tänkte göra så lite som möjligt, om ingenting annat dyker upp. idag blir det nog rätt lugnt då jag har magkatarr som gör sig påmind..

hoppas ni får en bra kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

I Malmö!? Men hallå liksom, det växer fullt i rabatten utanför stadshuset här! :)



Aaaa, visst är dom snygga!? Det är nog det bästa köpet jag nånsin gjort tror jag! :)

Postat av: ida

jag hittade snödroppar i nyköping för en månad sen :)

2009-03-07 @ 18:00:25
URL: http://kexet87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback