solen skiner!

   
gomorron! att dagen börjat så bra beror nog på att den underbara solen lyser utanför =) sen att det ligger en del vitt på backen spelar ingen roll, för snart är det vår på riktigt, det vet jag! sen blir det sommar och då kan man sitta i en park med underbara vänner och mysa, så som vi gjorde kvällen då bilderna ovan togs. =) ge mig sommar och låt den här våren vara över, trots att jag älskar vår, men jag vill att den ska vara över och att jag kan känna mig nöjd över mig själv.. men ja, det återstår att se om det blir så.

idag blir det skolan på förmiddagen och sen vet jag inte riktigt, men älsklingen är ju hemma idag och imorgon så det blir nog en del tid spenderad med honom. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fiiina! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback