vips borta

den motivation, gladhet och tjohoo vilken bra dag det är, som infann sig i morse, försvann tyvärr ju längre dagen gick, det var som att musten sögs ur mig av någon anledning som jag inte har någon aning om. men nu ikväll så bestämde jag mig ändå för att försöka och vips så hade jag skrivit ett par sidor på tentan, vilket är mycket bättre än ingenting och jag får känna mig nöjd så, för idag. imorgon ska jag skriva lite till innan jag lär få sitta och pula med det hela (eller ja, halva) söndagen, har nämligen en känsla av att jag kan vara lite seg efter imorgon. hursomhelst så har jag nu, efter en springtur och en dusch återfått lite motivation och glädjen finns där. så ja, jag har egentligen haft en bra dag, jag har bara så svårt att hålla fast vid den där känslan av motivation och "nu jäklar.."

jaja, hoppas ni har en bra kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yes, visst är dom fina!? ;) Förmodligen en av de bästa presenterna nånsin, och dom passar så bra där! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback