igår..

..var det fyra år sen jag satte mig på ett tåg och åkte 45 mil för att träffa Tommy för första gången. jag minns att tågen strulade och att jag var så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. efter sista bytet och jag satt på tåget från uddevalla som skulle mot munkedal så trodde jag att jag skulle dö. men det gjorde jag ju så klart inte och fortare än jag kunde anat så var jag framme och skulle gå av tåget för att möta sötnosen. jag minns den stunden fortfarande, vi kramades och höll sen om varandra hela vägen hem till honom... hursomhelst så var det var fyra år sen igår men vi firar årsdagen den 7:e av någon anledning ;) jaja, en väldig massa kärlek har det varit och jag hoppas så klart på en väldig massa mer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback