lite uppdatering

..sen sist. ja, i torsdags träffade jag håkan för lite handledning, det blev inte så lite och tiden rusade iväg. jag kom i alla fall därifrån med en positivare inställning och tanken om att jag nog inte är så dum som jag ofta anklagar mig själv för att vara. vi kan inte styra vår omgivning (jag kan bara försöka styra mig själv). hursomhelst, så bestämde jag mig för att skriva klart uppsatsen till slutet av augusti, då det är ett omtentamenstillfälle. det här innebär inte lugn och ro nu då jag ändå vill ha klart så mycket som möjligt innan juni. sen blir det till att sitta på kvällar och helger i juli och augusti då det blir jobb på dagarna. jag hoppas verkligen att det här kommer gå så bra som jag hoppas och tror!

annars så längtar jag mest till 2:a juni då det blir västkusten i tio dagar. <3

hoppas allt är bra med er! =)

Kommentarer
Postat av: Eva-

2009-05-09 @ 15:21:58
Postat av: Eva-Maria

Råkade visst skicka iväg innan jag var klar (får skylla på att jag ammar samtidigt ;). Ska du lämna in det du gjort hittills då och delta på seminarium eller hur har du tänkt? Funderar på att evenyuellt göra samma sak, känner mig helt slut just nu och William går först.

Postat av: Sofie

Va mysigt att ni ska komma neråt, västkusten is the shit =)

2009-05-10 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback