reason

anledningen till varför jag känner att jag inte vill (eller borde) skriva mer här handlar mer om att jag är less, less på att ösa ur mig känslor, berätta hur jag mår, vad jag gör och hur jag har det. ibland verkligen mycket och ibland kanske inte alltför mycket, men hur det än är så är det sånt som jag kan göra för mig själv, jag behöver inte berätta det för hela världen.
tyvärr känner jag att en blogg alldeles för lätt blir ett sätt att uppdatera sig om någon och så är det inte så mycket mer än så, då "vet" man liksom. jag vill inte att det ska vara så. jag vet inte hur det här kommer att gå, men jag har ändå börjat hålla tillbaka mycket känslor här i alla fall, så det blir ändå inte helt från hjärtat och då har den här bloggen, för mig, helt tappat sitt syfte.
..men det är svårt att släppa den.

Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår va du menar Emma! De e skönt att skriva av sig. Men de e ju inte alltid bra att göra de för "hela världen" Men du ska absolut inte hålla de inom dig. Dagbok kanske kan vara något? (kanske låter töntigt) men för min del så hjälper de. Skönt att kunna gå tillbax o se hur man haft det o känt. Stå på dig gumman o hoppas allt är ok med dig annars. Kram Ida

2009-05-20 @ 07:26:24
Postat av: Sofia

Jag förstår precis hur du menar! Känns som de allra flesta använder sig av den metoden numera, i alla fall de flesta i min närhet.. Dom går in och kollar att jag har skrivit, så vet dom att jag lever liksom! Vad som jag har skrivit verkar däremot inte ha så stor betydelse! Och jag lider av samma separations-ångest, man har ju ändå hållit på med bloggandet bra länge nu! :D



I vilket fall, så vet du vart jag finns, och det gör jag alltid! :)



Puss & kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback