happy..

glad idag. glad i slutet av gårdagen också.
det finns mycket glädje i mitt liv. dessvärre blir det inte så mycket skrivet här då, under de perioderna. men det är väl lite så det fungerar. hursomhelst, gårdagen började märkligt med ett blodbad när jag satte mig på toaletten, kanske inte riktigt så, men en blödning som gjorde mig orolig var det i alla fall. men jag behövde inte oroa mig så länge, jag ringde vårdcentralen och de lugnade mig en del. blödningen slutade ganska snart och några större smärtor hade jag inte heller. det kändes som liknande mensvärk, men inte alls så farligt. troligtvis var det ett tidigt missfall. ett väldigt tidigt måste det ha varit i så fall.. men vad det än var, så känns allting helt okej idag, vilket är väldigt skönt. behöver inga fler orosmoment i tillvaron känner jag.

nej, nu ska jag snart cykla ner till skolan. ännu en föreläsning i psykologi, forskningsprocessen.. och ja, det är ungefär lika spännande som det låter. ;) efteråt ska jag till optikern och göra en synundersökning och jag är ganska säker på att utlåtandet inte kommer vara så positivt när det gäller min syn.. men nya glasögon kan ju bli kul =)

laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback