what have I done..

en näst intill obeskrivlig glädje, det är vad som infinner sig i mig i din närhet.
ett leende så stort att inte mer går att få. det är så fint. ögon som glittrar.
ett ord, en viskning, ett skratt. bara uppenbarelsen är tillräcklig för att göra min dag.
det är märkligt hur en människa kan påverka så, samtidigt som det är så självklart.
att sätta ord på vad det är, vad det handlar om, vad jag vill, vad jag önskar, vad jag hoppas.. det går inte, för jag vet inte. jag vet bara att jag svävar på moln när jag är i din närvaro.

Kommentarer
Postat av: yours

Sure sounds wonderful sweetie ! well, sometimes its not about understanding.. but instead just enjoying things for what they are .. enjoying them while they last :) some things lasts forever, other things dont, but you never know before they'r gone again ..

who ever makes you feel good inside, be with that person! as his or her friend, as a lover, or even gf :) do what your heart tells you, and if its in doubt, just enjoy what you currently have and see what time brings ..! <3 Yours

2010-08-22 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback