happiness

visst går det upp och ner och visst vill jag stänga ibland.. och till viss det så gör jag nog det..
..men så ändrar jag inställning och försöker le i stället, bara det gör så mycket. det som gör ont, visst det finns där, men jag kan bara göra det bästa utav det.
..och det är ok att vara ledsen och bara se svart ibland, jag behöver förstå det.
idag ser jag vitt, eller åtminstone grått ;) jag ler och jag ser fram emot så mycket.. på torsdag går mitt flyttlass och jösses vilket steg, egenligen! ..och så bra det kommer att bli, ja, jag är säker på det!

hursomhelst, jag är bara hemma på snabbvisit från jobbet för att käka lite lunch.. ska ta och cykla tillbaka och jobba lite!

förresten, idag fyller den underbaraste mannen på jorden år!
GRATTIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback