love this pain

det var ett tag sen, fick liksom en "nej, nu är det för mycket situation" igen, då säger det stopp. även om det är då jag behöver detta som mest, kanske, men det fungerar bara inte. det här är för mig, men ibland känns det som att det är för andra och det är då det är fel, det är då jag måste säga stopp.

hursomhelst, det har hänt en hel del sen sist. jobb, jobb och jobb.. men det största är att jag flyttat. japp, lasset gick för en vecka sen och det känns bra, väldans bra!

nej vet ni vad, detta känns fortfarande inte som om det är för mig.. men jag lever.. jag har det bra, mestadels. jag ler, mycket.

She's no good for me
I know that she's a wild flower
She's got a restlessness
A beautifulness, a thing about her
But here I am again calling her back
Letting her drive me crazy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad trisst med ryggen! Hoppas verkligen det blir bättre snart! :) Det är tråkigt som sjutton att bli arbetslös ju! Men du fortsätter plugga i höst eller??

Ja, jisses det vore verkligen på tiden! Vi har ju inte träffats ordentligt på evigheter nu! Det är mycket "catching up" att göra tror jag! Åh jag visste inte att du hade Totte hos dig, så himla mysigt! :)

Kramar!

2010-07-16 @ 15:55:39
Postat av: Sofia

A just, så var det jag som skrev det innan ja! Kanske märktes på det skrivna, men ändå! Hehe! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback