en bra söndag

hallojs
idag har det varit en lugn o skön söndag =)
jag började med att sova i närmare 10 timmar, så jäkla skönt efter en vecka med väldans lite sömn vissa dagar.
efter ett par vakna timmar frågade linsan om jag ville hänga med till vilsta marknad o kika lite o samtidigt få en promenad och jag var inte sen med att tacka ja. =) tommy hängde på och vi fick oss en promenad och en titt på marknaden. vädret var sisådär med regnskurar och sol om vartannat och när vi gick hem började det regna allt mer.. precis när vi kommit innanför dörrarna så öppnade sig himlen och det öste ner ett bra tag, så vi valde att gå hem i rätt tid! =)
det fanns ett och annat att fynda på marknaden, för mig blev det en superfin sjal i min favoritfärg! (se bild) =)


imorrn blir det en tripp till jobbet på förmiddagen och klippning på eftermiddagen, weehuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn darling, "new" hair and new scarf.. oh how beautiful you must look <3 and yes, it sure is a beautiful scarf you found yourself there ^^ am looking forward to seeing it on your for real when i come visit you <3

beautiful beautiful girl <3<3<3

2010-06-21 @ 22:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback