gäsp

morsning!
vaknade upp av grått väder, men nu ser jag hur solstrålarna försöker kämpa sig igenom och en del är riktigt duktiga och når ner till oss här nere, mys. =)
..åh vad jag skulle vilja ha ett hus, eller i alla fall möjligheten att ta min kopp kaffe och sätta mig på trappen i morgonsolen med min stora kopp kaffe, åh drömmar..
..det är inte direkt så jag tar min kopp o sätter mig här utanför på asfalten. men kanske skulle jag joina gubbarna från ncc när de har sitt morgonfika runt nio, då de ockuperar den lilla gräsplätt vi har här utanför. tål att tänkas på.

nu ska jag äta frulle, sen får jag se vad dagen har att bjuda på..
..jag har några samtal jag borde ringa och det där ordet borde är ju alltid jäkligt inspirerande.

laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback