hot, hot, hot

jäklars vad varmt det är! och ja, jag klagar för jag gillar det inte.. har varit överkänslig mot värme sen jag var liten, det är jätte vanligt att jag får feber när det är för varmt.. hoppas jag slipper det nu. =) jag älskar sommar och sol, det är inte det, det är bara att det är för varmt, mest hela tiden. men ja, what to to? det är som det är och jag överlever nog denna sommaren med ;) sen är det höst och jag har väl aldrig längtat så mycket efter den som nu ^^ aja, första dagen på jobbet avklarad i alla fall, det var jäkligt dött i morse då datorerna inte fungerade på massa timmar, men när de väl kom igång så kunde vi alla arbeta lite i alla fall, det är galet så beroende vi är av dem.. hursomhelst så har jag betat av två hembesök på eftermiddagen innan jag begav mig hemåt. imorgon på förmiddagen ska ärendena skrivas och på eftermiddagen är det hembesök igen. så som det är, mest hela tiden.. men jag trivs! =)

..nej, snart får det bli en kalldusch innan jag hoppar i sängen och hoppas på en natt med lite mer sömn än natten som var =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback