inget är som väntans tider

jösses så trött jag är.. 5 timmars sömn är för lite för mig, helt klart.. oh well, jag är ledig så ska inte klaga. jag kommer nog hoppa ner i sängen med min bok om en stund. något säger mig att jag kommer somna väldans fort dock.. men ja, vad gör det?
hursom så väntar jag telefonsamtal från vårdcentralen först, det är dags att boka ett möte. behöver uppföljning angående min medicin.. samt receptförnyelse på min magsårsmedicin, då det inte alls har känts så bra på den fronten den senaste tiden =/
..men ja, med lite hjälpande medicin och allt eftersom saker och ting börjar ordna upp sig och det börjar lugna sig runt omkring mig, så ska det nog kännas bättre igen. det är bara aningens mycket på g just nu.. men samtidigt är det ju så jäkla härligt..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback