onsdag

gomorron =)
idag är jag uppe med tuppen, men ja, det är jag ju oftast..
..det lika bra att vänja mig inför sommaren, planen är att jobba 7-16, men flex är ju aldrig fel att kunna ta till ;)
hursomhelst så sitter jag här och avnjuter min stora kopp kaffe, precis som sig bör! dagen är i stort sett oplanerad, det är bara några samtal ska ringas, men det är allt som "måste" göras. bland annat så ska jag ringa och boka tid för en introduktionsdag på kontoret, jag känner att jag i alla fall behöver en halvdag för att läsa igenom alla nya dokument osv. men åh vad jag längtar! igår fick jag erbjudande om att börja jobba en vecka tidigare och det tackar jag ju inte nej till, det ska bli så jäkla kul! jag tror det här blir en suverän sommar! =)

Kommentarer
Postat av: Sailor Guy

weee ^^ sounds wonderful sweetie! I hope you have a wonderful summer ! Im looking forward to coming and enjoying the last bit of it together with you! <3

2010-06-16 @ 13:49:27
Postat av: Sanni

Hej hej ;) Har kolalt in din blogg jag tycker att den är verkar vara intressant ;) kolla in min blogg där jag bloggar om livet som dansare vad jag gr på min fritid, Justin bieber såklart ;)

www.saniistheshit.blogg.se

2010-06-16 @ 14:25:31
URL: http://saniistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback