trött

jösses vad trött jag är.. och nej, jag är allt annat än utarbetad, jag lever bara med 2 galna katter och en fantastisk kille (numera mitt ex) på en väldigt liten yta. de galna katterna är egentligen bara en, då den ena inte alls är galen utan bara tvingas vara en del av galenskaperna olliver håller på med. skitskoj är det, framför allt då det mesta händer på nätterna då det tydligen är så himla mycket skönare att sova på dagarna (vad det verkar som om jag kollar i soffan nu).. jo men visst, det tycker matte o husse är skitskoj (not!)
..visst, detta drabbar inte mig så mycket eftersom jag är ledig hela månaden.. men med tanke på hur mycket som försigår runt omkring ändå, så behöver min hjärna vila.. och tommy, jag han jobbar ju.. så ja, det är inte så kul med en galen katt i en lägenhet på 20 kvadrat. men, men bara en månad kvar..
..jag funderar på att flytta olliver till den andra lägenheten som numera är en byggarbetsplats, haha.. jag lär göra det om det fortsätter så här.. iaf på nätterna.. vi måste få sova annars lär vi vara 4 galningar på 20 kvadrat snart, haha

jag vill skriva en massa.. men jag är så jäkla trött.. 4 timmar är verkligen för lite sömn för mig, iaf när det är såhär var och varannan natt.. jag ska nog passa på att vila lite nu medans det är lugnt här.. jag skriver nog mer sen.. det finns en hel massa inom mig..

laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback