fredag

morning darlings =)
..jag har iofs varit uppe sen sju och jagat katter, eller ja, en knäpp katt iaf, allas vår olliver.. jösses, den katten.. inga ord går att beskriva, men jag skulle kunna tänka mig att ta hand om honom kan likställas med att ta hand om en treåring.. han är högt och lågt.. nyss var han uppe o klättrade på duschkabinen, han hoppade först upp och hade ner sin husses alla saker som var på toalettspegeln, skitskoj! oh well, det är tur att jag har att göra när jag ändå mest sitter här o gluttar.. men att försöka slappna av är ungefär lika lätt som att dra till månen.. alltså riktigt jäkla svårt, vilket gör att jag är som en zombie mest hela tiden och tankarna slirar i sirap.
..men, men det är bara att försöka göra det bästa av det, av alltihopa. =)

ha en bra dag underbaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback