so much going on..

det snurrar bara runt i mitt huvud och det känns som att jag åker berg och dalbana.
..det har jag kanske gjort ganska länge, men nu är det verkligen upp och ner, hela tiden..
skräckblandad förtjusning, bitterljuvt, ja, ni fattar..
..men det får ta tid och det kommer vara jätte jobbigt till och från, men ja, det vet jag väl det mesta om redan och det som inte dödar mig härdar mig, som det så fint heter.

jag är så glad att jag har fina personer runt omkring mig, som stöttar mig, det är ovärdligt. <3

flytt idag.. flytt igen om ungefär en månad.. jösses.. så mycket att fixa.. men det blir bra till slut, det känner jag på mig. =)

Kommentarer
Postat av: Sailor Guy

Yea, it wont always be easy! but as long as you see the light at the end of the tunnel, there will always be hope! and if you stray from your path or trip or even fall. Remember that there are ppl around you who loves you and are more than happy to lend you a hand, and pick you up again and give you a hug when you need it, and much much more ! <3



All the best <3

2010-05-25 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback